Keeperfamiljen söker ny medlem – en Kundkoordinator

Vi vill utveckla kundupplevelsen!

Därför söker vi nu en underbar person som tillsammans med redovisningsteamet utvecklar kundupplevelsen, så att vi kan hjälpa våra kunder att uppfylla sina mål och drömmar.

Kundkoordinatorn är spindeln i nätet och ansvarar för det administrativa arbetet. En mycket viktig roll som gör att våra redovisningskonsulter kan ägna sig åt att arbeta med redovisning, analys, kontroll och framförallt rådgivning som blir en allt viktigare del i vår affärsmodell.

Vårt mål är att bli våra kunders drömbyrå. Vi är ett glatt gäng på 15 personer och vårt kontor ligger i Stockholms innerstad.

Vi söker som sagt en underbar person som är glad, positiv, serviceinriktad, utåtriktad och lika social i telefon, videokonferens och i IRL. Du blir navet där kundupplevelsen fördjupas, du gillar att formulera dig både i skrift och tal. Du har ett digitalt arbetssätt och är van att arbeta i olika system. Du är en administrativ guru, ordningsam, flexibel.

Om du känner igen dig i den här beskrivningen hör av dig skicka ett mail med ditt CV och en kort beskrivning av dig själv till charlotta@keeperab.se.